Reklamacje
Rękojmia
Zgodnie z art. 556 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Jak zgłosić reklamację?
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na zgłoszenie reklamacji z tytuł
rękojmi masz 2 lata od zakupu. Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić
pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
1. adres e-mail: biuro@beauty-partner.pl, na który możesz wysłać reklamację
2. adres Sprzedawcy: SUMAR Marek Szabla, ul. Podklasztorna 103b/2 25-714 Kielce
3. telefon kontaktowy: 606 183 786
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz Produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed
uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu
Sklepu(link).
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Wzór formularza reklamacji.(link)
Gwarancja
Jak zgłosić reklamację ?
Jeśli na zakupiony produkt została udzielona gwarancja i chcesz skorzystać z reklamacji w jej ramach,
skontaktuj się bezpośrednio z gwarantem. Wszelkie niezbędne informacje powinien zawierać
dokument gwarancyjny ( karta lub książeczka gwarancyjna).