Reklamacje

Rękojmia

Zgodnie z art. 556 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Jak zgłosić reklamację?

Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na zgłoszenie reklamacji z tytuł

rękojmi masz 2 lata od zakupu. Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić

pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

1. adres e-mail: biuro@beauty-partner.pl, na który możesz wysłać reklamację

2. adres Sprzedawcy: SUMAR Marek Szabla, ul. Podklasztorna 103b/2 25-714 Kielce

3. telefon kontaktowy: 606 183 786

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz Produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed

uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu

Sklepu(link).

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Wzór formularza reklamacji.(link)

Gwarancja

Jak zgłosić reklamację ?

Jeśli na zakupiony produkt została udzielona gwarancja i chcesz skorzystać z reklamacji w jej ramach,

skontaktuj się bezpośrednio z gwarantem. Wszelkie niezbędne informacje powinien zawierać

dokument gwarancyjny ( karta lub książeczka gwarancyjna).

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.